Tenslotte - Reisverslag uit Middelharnis, Nederland van Corry en Kees Zelfde - WaarBenJij.nu Tenslotte - Reisverslag uit Middelharnis, Nederland van Corry en Kees Zelfde - WaarBenJij.nu

Tenslotte

Door: Corry en Kees (CenK)

Blijf op de hoogte en volg Corry en Kees

27 September 2015 | Nederland, Middelharnis

Iedereen bedankt voor de mooie en fijne reacties op de site of anders.
Wij hebben weer een mooie fietsreis gemaakt. In vier weken 2017 km naar Girona gefietst met weinig mankementen, met in totaal 17.200 hoogtemeters.

De doorsteek van de Ardennen naar het zuiden vonden wij nog knap lastig. Heel veel op en neer zonder echt hoogte te maken. Tot aan Cluny over mooie fietspaden langs eindeloze kanalen. Daarna over de hoogvlakte bij La Chaise Dieu, het oude vulkaanlandschap, met eindeloze vergezichten. Om vervolgens weer te dalen naar de warmere dalen van de Ardèche en de Languedoc. Kleine weggetjes leiden naar de Baix Emporda, een mooie streek (Roussillon) tussen de heuvels en de zee om uiteindelijk in Girona te eindigen.

Als extra ondersteuning hadden wij bij ons de Garmin GPS met de open fietsmap van Europa.
Wij hebben genoten van de kunst, cultuur, natuur, bevolking maar vooral van de ontmoetingen, de gastvrijheid en de hulp die wij onderweg kregen.
Met dit alles in onze bagage, en de nieuwe overdenkingen, moeten we weer trachten in het “normale” gareel te komen. In deze weken moest er niets, alleen “the Way”.
Wij kunnen met dit gemaakt verslag, en alle reacties, weer een mooi reisboek maken.

De contouren voor onze nieuwe reis zijn onderweg alweer zichtbaar geworden, nog 11 maanden en dan mogen we al weer.

Echt bezinnen,
Bezinnen,
en dan beginnen.

• 27 September 2015 - 20:50

Dinie:

Hallo C en k gelukkig weer heelhuids terug , ga de verslagen missen .

Groetjes Giel en Dinie

• 27 September 2015 - 21:03

Gerard En Adrie Koenen:

Lieve Kees en Corrie,
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en volgens ons, een goede vakantie/reis hebben gemaakt.
    Onze complimenten voor deze prestatie en tegelijkertijd kunnen genieten.
    Dank voor elke dag " meegenieten" .

Tot ziens in maart in Ouddorp!
    Groet,
    Gerard & Adrie

• 27 September 2015 - 21:08

André G.:

Beste Marianne en de koploper. Bedankt dat ik weer mee mocht genieten van jullie avonturen. Ik neem mijn petje voor jullie af en ben nu al
    Benieuwd naar jullie nieuwe reis.

• 27 September 2015 - 21:35

Ruud Karsbergen:

Ha Kees en Corry,

Ik heb weer al jullie verslagen met bewondering gelezen. Tussendoor heb ik niets van me laten horen, maar dat wil niet zeggen dat niet ik niet heel veel respect heb voor jullie doorzettingsvermogen. Petje af!

Groet, Ruud

• 27 September 2015 - 21:38

Alan:

WElkom terug!
    Petje af voor wat jullie gedaan hebben. Mooi meegenomen dat je er ook nog van geniet. Op naar de volgende ?
    Groetjes
    Alan

• 27 September 2015 - 21:55

Wim & Doke:

Van harte gefeliciteerd Marianne en koploper met dit geweldige resultaat ....
    Bedankt dat we mochten meegenieten van jullie hartverwarmende vertellingen en verslaglegging...
    Veel sterkte bij het weer landen en in het gareel pogen te komen!
    Daarbij lekker genieten van jullie eigen (grote) courgette (soep en maaltijd)
    knuffels Wim&Doke

• 27 September 2015 - 22:31

Tanja:

Hoi Corry en Kees,
    Vandaag een beetje kunnen wennen aan het thuisfront? Toch wel fijn Merel weer te zien en vast te stellen dat ze er prima uitziet?
    Morgen weer naar het werk dat zal veel vertellen zijn.
    Dank dat ik mee mocht genieten van alle belevenissen.
    Liefs Tanja

• 27 September 2015 - 23:57

Margreet Zuidwijk:

Welkom thuis!
    Het zal weer even wennen zijn om weer aan het gewone leven te beginnen..
    Maar op deze mooie herinneringen kun je wel weer een jaartje teren he?
    Groeten van Cor en Margreet.

• 28 September 2015 - 07:39

Linea:

Ook voor ons wederom wennen :)). 11 maanden tot het nieuwe verslag .
    Xx

• 28 September 2015 - 10:56

Jura Van Zwoll:

Hoi Corry en Kees,

Welkom thuis. Ook ik heb dit jaar weer genoten van jullie reisverhalen. Mijn complimenten voor het perfect overbrengen van de sfeer en jullie gemoedstoestand tijdens de ups en downs van deze ongetwijfeld weer onvergetelijke tocht. Het zal niet meevallen om het dagelijkse leven weer op te pakken. Aan de andere kant blijft het voor jullie genieten tijdens de vele verhalen die jullie waarschijnlijk de komende dagen eindeloos moeten vertellen. Ook het feit dat jullie over elf maanden weer plannen hebben blijft een leuk vooruitzicht. Sterkte om het normale leven op te pakken, maar dat zal ongetwijfeld met enige weemoed wel lukken.

Mvg.

Jura

• 28 September 2015 - 13:16

Lyanne:

Welkom thuis! Blij dat jullie er weer zijn :-)
    Merel heeft jullie ook gemist, ze was zo aan t schaterlachen gisteren met pa ;-)
    Xxx

• 28 September 2015 - 17:36

Wout Visser:

Hallo Kees en Corry.
    Heb ook deze keer weer genoten van jullie prachtige beschrijvingen van landschap, natuur, cultuur en wat al niet. Zodoende heb ik dubbel kunnen genieten omdat ik zelf ook een deel van de tijd onderweg was. Reageren was toen lastig want wifi en Franse hotels dat zijn 2 dingen... Als jullie net zo hebben genoten als ik zit het wel snor. Laten we hopen dat er nog vele keren komen en.... een jaar is zo weer om!
    Groetjes,
    Wout

• 28 September 2015 - 18:40

Rob En Inie:

Lieve Corry en Kees, dank voor alle mooie verhalen. We zien ook Dick voor ons die altijd
    zo enthousiast jullie reizen volgde. Met jullie hebben we (weliswaar in Italië) heel wat waxinelichtjes/kaarsjes voor hem aangestoken.
    Groetjes en tot ziens, Rob en Inie

• 28 September 2015 - 23:02

John Trouw:

Hallo Kees en Corry.

We zijn even met wat andere dingen bezig geweest, sorry voor de wat late reactie
    Top hoor wat jullie hebben gepresteerd
    Welkom in Middelharnis
    En we hebben genoten van jullie verhalen en de mooie foto's, De vakantie zit er voor jullie weer op en daar kun je op terug kijken met veel plezier.
    We willen jullie een keer op komen zoeken in Middelharnis als het gelegen komt.
    Daar maken we gouw een afspraak voor

Groetjes Els en John

• 29 September 2015 - 18:01

Corry:

Bedankt dat we weer zo dichtbij mee mochten genieten en bedankt voor het vasthouden aan de traditie, aankomst in de Hobbemastraat en ons etentje daarna om alle belevenissen nogmaals door te nemen.
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Corry

• 30 September 2015 - 11:28

John De Rek:

Hoi Corry en Kees.

Welkom thuis
    na jullie mooie reis.
    Wij vonden de verhalen en foto's heel mooi en hebben ook plaatsen
    gezien waar wij in juni waren

Groetjes en tot ziens

Betsy en John