Nog effe dit - Reisverslag uit Middelharnis, Nederland van Corry en Kees Zelfde - WaarBenJij.nu Nog effe dit - Reisverslag uit Middelharnis, Nederland van Corry en Kees Zelfde - WaarBenJij.nu

Nog effe dit

Door: corry en kees

Blijf op de hoogte en volg Corry en Kees

04 Oktober 2013 | Nederland, Middelharnis

Iedereen bedankt voor de fijne reacties op de site of anders. Wij hebben een unieke fietsreis gemaakt. In zes weken bijna 3000 km door Spanje gefietst zonder mankementen. Spanje is niet echt een fietsland, maar nooit hebben we dit zo ervaren. Iedereen is zeer galant voor de fietser. Daar kunnen wij als “fietsland” nog van leren. Als basis hebben we gebruikt ”Onbegrensd fietsen naar Andalusië” van Paul Benjaminse van 2007 en “De Zilverroute” Via de la Plata van Bert Sitters uit 2003. Als extra ondersteuning de Garmin GPS met de open fietsmap van Europa. Wij hebben genoten van de kunst, cultuur, natuur, bevolking en vooral de ontmoetingen, maar ook van de gastvrijheid die wij kregen. Met dit alles in onze bagage, en de overdenkingen, moeten we weer trachten in het “normale” gareel te komen. In deze weken moest er niets, alleen “the Way”. Wij kunnen met dit gemaakt verslag, en alle reacties, weer een mooi boekwerk maken.

De contouren voor onze nieuwe reis zijn alweer zichtbaar, nog 10 maanden en dan mogen we weer.

Echt bezinnen,

Amen.

• 04 Oktober 2013 - 19:19

Adrie Koenen:

MOOI!!!
    Hoop jullie in maart a .s.
    weer te zien en spreken!
    In die tussentijd: alle goeds toegewenst!
    Groet van Gerard en A3(Ouddorp)

• 04 Oktober 2013 - 19:37

Margreet:

Het was ook een geweldige reis om per mailing mee te maken!
    Bedankt voor het delen,
    Margreet.

• 04 Oktober 2013 - 19:58

John En Els:

Het was geweldig jullie verhalen te lezen en jammer dat dit nu voorbij is. Nog even ter info we gaan met z'n drieën John, Els en Piet nog een weekje naar Extramadura naar jullie kennissen. We hebben daar twee huisjes gehuurd. Nou nogmaals bedankt en tot ziens.

• 04 Oktober 2013 - 21:22

Drea:

Heb weer genoten van alle leuke verhalen en prachtige fotos!!!
    Blij dat jullie gezond en wel weer thuis zijn na een bijzondere reis.

Liefs!

• 04 Oktober 2013 - 22:05

Jan Weijman:

Vond het fantastisch om op afstand mee te mogen genieten van jullie vakantie en hoop evenals jullie op een volgende keer
    groetjes
    Jan

• 04 Oktober 2013 - 22:52

Wim & Doke :

Be ste Kees & Corry,
    Back to basic..... Geen koploper en Marianne meer.... o
    Moet toch wel weer wennen.... Het meeste voor jullie zelf denk ik
    Maar wat heb ik genoten van jullie 'wereld' reis. Wat een mooie verslagen en ook foto's..... RESPECT, DISCIPLINE, AFZIEN zijn de sleutelwoorden die bij me opkomen.... Geweldig hoe met name Marianne zich heeft geweerd, zowel fysiek als psychisch en ALLE dagen het moeten verslaan van je soms heel zware tocht die je hebt gemaakt.... Volgens mij heb je geen enkele keer gemist. Zo'n discipline... Van indrukwekkende en prachtige vergezichten mochten we over jullie schouder genieten De vele dieren flora en fauna waren zo meeslepend!
    Heel veel sterkte bij het weer oppakken van de maatschappelijke draad! BEDANKT!

• 06 Oktober 2013 - 14:55

Jos:

bedankt voor het delen van jullie ervaringen. zelf heb ik niet zoveel met fietsen, maar wel met Spanje. Het was een echt boeiend reisverslag.
    Groeten en misschien tot een volgende Roparun.

• 06 Oktober 2013 - 22:08

Iman En Jannie:

Geweldige reis.....geweldig leuk verslag......we hopen volgende keer weer mee te mogen reizen!

• 07 Oktober 2013 - 08:10

André G:

Bedankt voor het delen van dit prachtige avontuur. Ik heb er vanaf de zijlijn van genoten. Nu maar weer aan de slag!!!???

• 21 Oktober 2013 - 21:52

Bram Mourik:

Hoi Kees (en Corrie),

Heb de laatste weken regelmatig jullie reisverslagen ingezien en gelezen. Het kwam allemaal goed en beeldend over (behalve dan de flora en fauna die ik niet in min hoofd paraat heb) en het was voor jullie vast een mooi avontuur.

Groeten aan jullie allebei